23 Nisan 2010 Cuma

Mantarlı Kuzu Pirzola..

malzeme:
6 tane kuzu pirzola
500 gr mantar
5 tane sivri biber
3 tane domates
1 tane büyük kuru soğan
2 diş sarımsak
tuz karabiber.kırmızıbiber,kekik
sıvıyağ
1 yemek kaşığı domtes salçası
yapılışı:
tenceremize 3 yemek kaşığı sıvıyağ koyup kızdıralım...pirzola etleri tencereye alıp önlü arkalı kızartalım...etler suyunu verince ateşi kısıp kaynamaya bırakalım...diğer taraftan
tavaya biraz sıvıyağ gezdirip...küp küp doğradığımız soğanları,sivribiberi ve domates salçasını pembeleşene kadar
kavuralım....mantarları ve domatesi küp küp doğrayıp tavaya ilave edelim...kaynamaya başlayınca..bii 5 dakika kaynatalım vee pirzola etlerin üzerine gezdirelim...tuzunu ve baharatlarını zevkinize göre koyup..yemeğimizi yarım saat daha pişirelim..
pilavın yanında servis yapalım...
Sevgili Babacım geldiğinde yapmıştım...Canım Babamın damak zevkine çook güvenirim...
çokta güzel yemekler yapar..benim yemeğide çok çook beğenmişti..
Canım babam senii çooooookkk seviyorum...

1 yorum:

mintinin dünyası dedi ki...

arkadaşım yemek etkinliğiner hangi tarifi gönderdin.inan anlayamadım.kusura bakma ne olur.sen gönderdiğin tarifin altına mintininmutfağına gönderiyorum diye yazıp tekrar haber bırakırmısın canım.sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...