1 Temmuz 2009 Çarşamba

Truff

Biraz tariflerin arasını uzatıyorum ama inanınkii
çok yoğunum...
önce kayınvalidenin evini temizledim,şimdide kendi evimi temizliyorum..
vee haaalaaaaaa bitmedii.
Artık iş yapmaktan nefret ediyorumm...
Tatile gitmek istiyoruuuuummm
sizleriii özlemek istiyoruuum...
neyse şaka bir yana ben bitmiş durumdayım
canım arkadaşım sevgili Selvinaz Fransadan geliiyor
bende bir kaçgün kalacak
sonrasında ise memlekete annemlerin yanına gideceğim
hangi gün söylemiyorum annemlere kuzenlere süpriz olsun..
üstekii Truffların tarifini sevgili Arkadaşımız
sizleride arkadaşımızın syfasına yönlendiriyorum.
şimdilik benden bukadar..
Allaha Emanat Olunuz...

1 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Truflar enfes görünüyor canım,ellerine sağlık..

İşlerinde kolaylıklar diliyorum:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...