11 Mart 2008 Salı

MISIR GEVREKLİ ÇİKOLATALI KURABİYE

Nefis bir kurabiye,insanın yedikçe yiyesi geliyor..
Malzeme:
3 tane yumurta
4oo gr mısır nişastası
yarım paket tereyağı
1,5 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 su bardağı robotta çekilmiş mısır gevreği
3 yemek kaşığı çokokrem
1 çay bardağı sıvı yağ
2,3 yemek kaşığı su
ben bir paket bitter çikolata da kullandım
Yapılışı:
yumurtayı, pudra, şekerini, tereyağını, vanilyayı özleşene dek
karıştıralım
sonrasında mısır nişastası, unu, kabartma tozunu ekleyip
ele yapışmayan, yumuşak bir hamur elde edelim.
yağladığımız fırın tepsisine cevizden biraz ufak parçalar koparıp
yuvarlayalım tepsimizi 170%de fırına atıp pişirelim( kızarmayacak)
fırından çıkardığımız kurabiyeleri birazcık soğumayarakalım.
1 çay bardağı sıvı yağı ısıtalım,içine 3 yemek kaşığı çokokiremi
1 paket bitter çikolatayı ekleyip karıştırarak
eritelim.
kurabiyelerden önce çikolatalı harcımıza sonrada
robotta çekilmiş mısır gevreğine bulayıp.servis tabağımıza alalım
elimizi çok çabuk tutmamız gerekiyoo çikolata katılaşıyo.
ayyyy.. şimdii olsada yesemm..inanılmaz lezzetlii
denemeyen BİN PİŞMAN..

2 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

Leylacım tariflerin çok güzel, aşağıdaki keke de bayıldım, kurabiyeler de nefis görünüyor ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

canım harika görünüyor ellerine sağlık
aldım kaçtım
sevgilerr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...