3 Mart 2008 Pazartesi

KAŞARLI SUCUKLU BÖREK

Çok nefis bir börek oldu..
sizde yapın arkadaşlar..
malzeme:
ben 2 tane yufka kullandım
göz kararı kaşar peyniri
göz kararı sucuk
ben bide baharat olarak dargın otu kullandım
kırmızıbiber,karabiber.
2 tane yumurta
galete unu
sıvıyağ
yapılış
öncelikle yufkaları 8'er parçaya keselim
kaşar peyniri ve sucuğu rendenin büyük tarafıyla rendeleyelim
içine baharatları ilave edelim
üçgenlere fırça yardımıyla yağ sürelim harcımızdan içine koyup, sigara böreği
saralım. çok sıkı olmasın yumurtayı çırpalım börekleri önce yumurtaya
sonrada galete ununa bulayalım.
yağlanmış fırın tepsimize dizelim.ortalarını bıçakla hafif keselim.
önceden ısıtılmış fırında 190%pişirelim
afiyet olsun..

2 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

sucuk var ve biberde yenir bu hemde çok güzel çayın yanına çıtırı çıtır:)
ellerinize sağlık.

bu arada şekerlerden isterseniz arasına koaybilirsiniz ama belki iyi gitmez yani hiç denemedim bir deneyin isterseniz.
ama üstüne koyduğunuzda çocuklar için harika oluyor.

Adsız dedi ki...

BEN AHMETİN ANNESİ YEMEKLERİNİZ ÇOOOK GÜZEL OLMUŞ.ELLERİNİZE SAĞLIK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...