28 Mart 2013 Perşembe

Karnıbaharlı Salata


Çocuklara yediremediğim...karnıbaharı salataya minik minik doğrayıp koydum..harika 
bir salata olmuştu..çocuklar salatanın içindeki karnıbaharı hiç anlamadan yediler..pişmişini 
yediremeyen Anneler birde böyle denesinler bakalım sonuç ne olacak..

malzeme:
1 su bardağı minik minik doğranmış karnıbahar
yarım su bardağı haşlanmış mısır
1 su bardağı doğranmış kırmızı lahana
1 havuç
yarım demet roka
sos için:
yarım çay bardağı  zeytinyağı
1 limonun suyu
1 tatlı kaşığı sumak
göz kararı tuz..
yapılışı:

rokayı  ince ince doğrayalım..içine karnıbaharı,mısırı,kırmızı lahanayı ve rendelenmiş havuçu 
ilave edelim..sos malzemesini  de karıştırıp...salata harcının üzerine gezdirelim..salatayı altüst edip karıştıralım..servis tabağına alıp Afiyetle yiyelim..

5 yorum:

saniyesultan dedi ki...

öyle de denedim yemiyorlar...ama ben çok severim.

Yağmur İpar Yemeksohbetleri dedi ki...

Ben de aklıma ne gelirse koyarım. Fakat blogda paylaşamıyorum beğenilmez veya aykırı gelir diye. Tam benim kafada bir salata olmuş. Elinize sağlık. :) Sevgiler..

Unknown dedi ki...

yemeyenlerden biri de benim,
ama denemeliyim,

hayırlı cumalar diliyorum,

sevgilerimle...

Disalce dedi ki...

eveet güzel bir yöntem..kıtır kıtır aslında nefis olur..bizde öyle yapalım....:) ellerine sağlık

Baharcicegi dedi ki...

oglum cocukkende yemezdi simdide yemiyor hele kokusuna hic dayanamiyor
Doyurucu rengarenk nefis olmus salatan eline saglik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...