7 Eylül 2012 Cuma

Taze Fasülye dondurucu da yerini aldı..

Artık bizim evde de kış hazırlıkları başladı..
taze fasülyeyi,köyden Hayriye ablam 10 kg kadar gönderdi...1 ay öncede canım Annem 2o kg göndermişti..onları da hazırlayıp dondurucuya koydum...malum organik olunca, gönderilen sebzelere hayır diyemiyosun...Anneciğime de,  Hayriye ablama da çok  teşekkür ediyorum...

10 kg gelen fasülyeyin yarısını kırdım, yarısını da çırtma yaptım..
kaynar suda 3,4 dakika kaynatıp süzüyoruz..sofra bezinin üzerine alıp tamamen suyunu çekmesini bekliyoruz..suyunu çekip soğuduktan sonra, buzdolabı poşetlerine istediğiniz ölçüde koyup dondurucuya kaldırıyoruz..sizlere de kolaylıklar diliyorum..

1 yorum:

Ihlamurcum dedi ki...

Ben eskiden cigden atardim,kayis gibi olurdu.Simdi aynen sizin gibi yapiyorum,afiyet olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...