15 Aralık 2010 Çarşamba

Nişan Bohçaları..


Bu gördüğümüz harika çeyizler..komşu kızımız canımın içi meryemin
nişan bohçaları, uzun zamandır heyecanla yayınlamayı bekliyordum..
üstteki çiçeğimiz..kızımızı istemeye geldiklerinde..
EVET cevabı yerine geçiyormuş...bende yenii öğrendim..içerisinde geniş
dantelli ve süslü havlusu var...
neyse geçelim aşağıdaki görüntülere..
Damadımızın pike takımı
yakından örneğii
Damadımızın nişan havlusu
nişan bohçasının içindekilerini saymıyım herkes biliyor zaten
alttaki kayınvalidenin bohçası
kayınpederin bohçası
Dünürcü kızımızın bohçası
şimdilik bu kadar..devamı önümüzdekii haftalarda gelecek...
tekrar görüşmek üzere sevgiler..

3 yorum:

Cahide dedi ki...

Leylacım içten sıcacık yorumun için teşekkürler.Bizde seni seviyoruz kardeşim.Sayfadaki herşey çok güzel.Ellerine sağlık.
fakat artık cahideninelleri değil,cahide&Jibek olarak devam ediyoruz.Muhabbetlerimle canım benim...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim hosgeldin,sitenin ismi degismis yenisini takip ettiklerime eklemem lazim yoksa unutup ugruyamazdim valla...Hepsi harika özenle titizlikle hazirlanmis aklima 5 yil önce ben geldim ne güzel anilar,Meryem hanima mutluluklar dilerim...devamini bekleriz öpüyorum canim.

Disalce dedi ki...

hazırlık aşamaları her zaman hoşuma gitmiştir...evlenecek çifte mutluluklar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...