17 Ekim 2009 Cumartesi

zeynomu kınaya çıkardım..

Evet zeynep kızımızı evlendirdik..

bizim adetlerimizde, kınadan bir kaç gün

önce, gelin kızı arkadaşlarıyla birlikte yemeğe alırlar..

bende zeynebimi arkadaşlarıyla birlikte beş çayına aldım ve yukarıdaki masayı hazırladım hepsi birbirinden harikaydı

Zeynep ve Cengiz

ikinizede mutluluklar dilerim

Rabbim hayırlı bir yuva vehayırlı evlatlar nasip etsin inşallah..

menüde ise

kısır

yoğurtlu ıspanak böreği

her zaman yaptığım poğaçalar

Etimek tatlısı

fındıklı çikolatalı ay kurabiyeler

birde çaylı kekimiz vardı..onun resmini çekemedim inşallah bir daha ki sefere çekerim...tariflerimiz sırasıyla gelecektir...

Sevgiler...

4 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Bu tür adetlerimizi günümüze kadar tasimak güzel bir gelenek
zeyne'be mutluluklar dilerim,harika bir masa birbirinden lezzetli görünüyor ellerine saglik canim

kelebeklisaniyeler dedi ki...

merhabalar,yorumun için tesekkür ediyorum canim sagol...oncelikle zeynep hanima bir omur boyu mutluluklar dilerim...lezzetlerin hepsi harika hangisine bakacagimi sasirdim elinize saglik,sevgiler...

Disalce dedi ki...

bizdede kız evlenmeden bir hafta önce arkadaşlarıyla evlere davet ederler...demek sizde evlendikten sonra..yinede hoş adetler bunlar...

herşey harika görünüyor...ellerine sağlık..evli çifte mutluluklar diliyorum....

akasyakokusu dedi ki...

Zeynep ve Cengiz'i tebrik ediyorum canım..Ne güzel adetlerimiz var değilmi..
Sofra nefis görünüyor afiyerler olsun size..
Ama şu aşağıdahi memleket manzaralarıda pek hoşuma gitti hani...Tazecik sebzeler offf offf..Biz burda beton yığınlarının arasında..Oldumu şimdi:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...