16 Ekim 2009 Cuma

Kışa hazırlık..

Sebzelerin sonu gelmeden..bende
dondurucuya bikaç şey atı verdim...keklerde,pastalarda kullanmak için..Şeftaliler temizlenir dilimlere bölünür..dondurucada yerini alır... Domatesleride poşetleyip dolaba atım..kışın dolaptan çıkarıp, yemeklerde istediğiniz kadar kullana bilirsiniz.. domates sos yapamayanlar için güzel bir çözüm..
Patlıcan istediğiniz şekilde kızartılır..hem karnıyarık gibi kızarttım..hemde yemeklere
koymak için küçük küçük doğradım...dolapta yerlerini aldılar..
Biberlerin içleri temizlenir..
hem yemeklik,hem de kızartmalık doğranıp poşette yerlerini alırlar..
biberleri dolaptan çıkarınca hemen kızgın yağa atıp kızartmamız lazım
yanii dolaptan çıkarıp bekletmeyelim..çünküü hemen açılıp bozuluyor..
Aslında başka sebzelerde koydum...resimlerini bilgisara attım sandım..ama atmamışım..
Artık buralardayım...
Bütün Arkadaşlara Sevgilerimi gönderiyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...