14 Mayıs 2009 Perşembe

Tavuklu Kabak

malzeme:
5 tane kabak
2 orta boy kuru soğan
yarım tavuk göğsü
sıvı yağ
tuz,karabiber,kırmızı biber
yarım yemek kaşığı domates salçası
2,3 su bardağı sıcak su ( yemeğin suyunu katılığına göre ayarlarsınız )
Yapılışı:
kabakları soymadan çatalla üzerlerine çizikler atalım.
soğanları yemeklik doğrayıp,yarım çay bardağı sıvı yağda pembeleştirelim
üzerine kuşbaşı doğranmış tavuk göğsünü ekleyip kavuralım. yarım yemek
kaşığı domates salçasınıda ekleyip kavurmaya devam edelim
kabakları da koyup şöyle biri iki karıştırıp 2 su bardağı sıcaksu, tuz,karabiber
kırmızı biber ilave edip tencerenin kapağını kapatalım...
kabaklar yumuşayınca ocağın altını kapatalım..çok leziz bir yemek oluyor
benim büyük oğluş severek yedikten sonra, herkes beğenir diyorum...
şimdilik bu kadar
Afiyetler olsun efeniiiimmm...

2 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

ben geldimm:)
kabağı çok severim ama hiç tavuklu denemedim nefis görünüyor canım ellerine sağlık..iyi hafta sonları öpüyorum

Adsız dedi ki...

kabağı çok severim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...