7 Ocak 2009 Çarşamba

Çikolatalı Vanilyalı Pudink

Malzeme:
1 lt süt
1 yemek kaşığı tepeleme un
2 yemek kaşığı mısır nişastası
1,5 su bardağı toz şeker
2 tane vanilya
1 tatlı kaşığı tereyağı
25 gr kakao
40 gr bitter çikolata
yapılışı:
çikolata ve kakao hariç, bütün malzemeyi tencereye boşaltıp
göz göz olana dek pişirelim..
ocaktan alıp içine 1 tatlı kaşığı tereyağını ve 2 tane vanilyayı ekleyip
mikserle çırpalım
kaselerin yada kupların yarısında kadar beyazdan koyalım
geri kalan beyaza kakao ve çikolatayı koyup ocakta biraz bekletip mikserle çırpalım
ve vanilyalı pudingin üzerine çikolatlı karışımdan döküp istediğiniz
şekilde süsleye bilirsiniz...
ben 8 kaseye paylaştırdım..1 tanesi kup yaptım..
Afiyet olsun....Sevgiler..Selamlar...

6 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

hımmm :))
vallahi gözüm kaldı..
eline koluna sağlık canım..olsada yesem:)
bende geneli kendim yaparım daha sağlıklı..ama acil durumlardada hazır bulunur her zaman..
sevgiler.

Adsız dedi ki...

En az iki kase yerim benn:) Ellerine sağlık canım,enfes görünüyorrr..

fatosun mutfagından... dedi ki...

leylacım harika görünüyor..ellerine sağlık:))

Hansa dedi ki...

aşağıdaki topkeklerde bu pudingte harika elinize emeğinize sağlık.
sevgilerimle...

rümeysaninrüyasi dedi ki...

aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karşılaşırlar.aşk kendinden emin bir şekilde sorar.ben senden daha candan ve daha yakınım.sen niye varsınki bu dünyada? arkadaşlık cevap verir:sen gittikden sonra arkandan bıraktığın göz yaşlarını silmek için

sevgilerimi bıraktım arkadaşım:)

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor
muluhaftasonları

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...