20 Haziran 2008 Cuma

KÖZLENMİŞ KIRMIZI BİBER

Çook yoğun geçen günlerin ardından,yorgun halsiz,bittkin bir durumdayım.
neyseki sağlığımız yerinde bunada şükür..
geçen hafta gelen misafirlere yemeğin yanına fırında kırmızı biber közledim.
çok lezzetliydi..yapmayan varsa hemen yapı versin..
malzeme ölçüsü falan vermiycem,çünkü çok basit.
istediğiniz kadar kırmızı biber,yıkanmış kurulanmış üzerlerine
bıçakla çizik atılmış fırına sürülmüş.
sonra evin her tarafından çok güzel kokular gelmeye başlamış.
veeeeeeeee fırından çıkarmışlar
sıcakken kabukları soyulmuuşş, çekirdekleri çıkarılmış
bıçakla 2 parmak genişliğinde doğramışlar.
birazcık tuz birazcık sıvı yağ ilave etmişler
servis tabağına almışlar
üzerine sarmısaklı yoğurt dökmüşler
veeeee ekmeğii bandıra bandıra yemişler..
Afiyetler Olsun Efendim..
Rabbim Herkese Kolaylık Versin...

2 yorum:

elif dedi ki...

ya ben bunu yapıyorum çok ta seviyorum. müthiş bir lezzet bence
ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Canım ellerine sağlık gerçekten nefiiis görünüyor...Sevgiler selamlar....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...