1 Mayıs 2008 Perşembe

VİŞNELİ+DAMLA ÇİKOLATALI+FINDIKLI KEK

malzeme:
4 tane yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
1,5 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı yoğurt
4 su bardağı un
( ben unu biraz daha fazla koydum)
1 kabartma tozu
1 vanilya
1 kase dolusu çekirdeksiz vişne
1 çay bardağı damla çikolata
1 çay bardağı iri dövülmüş fındık içi
yapılışı: sırasıyla yumurta,şeker,vanilya önce mikserle krema haline gelenedek çırpılır. sıvı yağ,yoğurt eklenip biraz daha karıştıralım. unu ve kabartma tozunu elekten geçirerek harcımıza ilave ederiz. damla çikolata, fındığıda katıp karıştıralım. yağlanmış kek kalıbına dökelim( ben dikdörtgen borcam tepsi kullandım) unlanmış vişneleri kekimizin üzerine dizelim. önceden ısıtılmış 170% de fırında 40,45 dakika pişirelim. inanılmaz lezzetli oldu arkadaşlar. kesinlikle tavsiye ediyorum mutlaka deneyiniz... Afiyet B al Şeker Olsun.....

1 yorum:

Unknown dedi ki...

selamlar leyla ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkürler canım bloğunu gezdim harikasın ellerine sağlık oğulların çok şekerler maşaallah her zaman beklerim sevgiyle kal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...