20 Mart 2010 Cumartesi

Hediyelerim...

Sevgili arkadaşlar söze nasıl başlayacağımı bilemiyorum..
hediyeleşme etkinliğine bende katıldım .sevgili Aslıcıma ve Selmaya
çoookk teşekkür ederim...
Hediyelerim çooktan geldii ama benim...hiiç vaktim olupta yayınlayamadım..kısmet bugüne imiş..
Benim hediyelerimi sevgili nuralp
arkadaşım göndermiş...canım benim inankii kargo geldiği zaman
okadar heyecanlandımkii anlatamam..
hediyelerii geçikmeli olarakta yayınladığım için çoooooook özüüür dileriim..
hediyeler ise
masa örtüsü
mutfak önlüğü
halka peçetelikler
kitap
birde en güzeli not kağıdın ve senii tanımam oldu
sitene girdim gezdim tozdum..denenmek üzere tarifler aldım...herşey çok güzlll..yereğine sağlık arkadaşım...hediyeleri her kullandığımda inan senii hatırlayacağım...
Sana sevgilerimi gönderiyorum...
Gelelim neden bu kadar ara verdim..selamsız sabahsız..çekildim kenara...
20 gündür dişlerimden çekiyorum..inanılmaz ağrıyolar...artık okadar ağrı kesici içtimki
fayda vermiyo..düşünün 3 saatte bir 2 tane birden alıyordum..banamısın demiyo..
sonra doktorlar başladı..hepside çapaya gönderiyor..
Rabbim naip ederse pazartesi günü çapadayım...inşallah hayırlı haberlerle dönerim..
Bu kadar ara verdiğim için nolur kusura kalmayın...inanılmaz rahatsızım..
Dualarınıza ihtiyacım var..lütfen dua etmeyii unutmayın olurmu???
Sevgiler.... 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...