28 Aralık 2009 Pazartesi

Peynirli Poğaça

Pazar kahvaltasına hazırladığım poğaçalar harikaydı..
malzeme:
2oogr teremyağ
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı yoğurt
3 tane yumurta
1 yemek kaşığı sirke
1 kabartma tozu
aldığı kadar un
yapılışı:
2 tam yumurta ve bir yumurtanın beyazıyla, diğer malzemeler eklenir
aldığı kadar un ilavesiyle yumuşak bir hamur elde edilir..
hamurdan yumurta büyüklüğünde bezeler hazırlayıp...üzerine yumurta sarısı sürüp
önceden ısıtılmış 175% fırında üzeri kızarana kadar pişirelim...
yanınada güzel bir çay yeterdir..
Afiyetler olsun...

3 yorum:

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhaba canım annesinin güzellerini öpüyorum:) Poğaça çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Bir tane aldım kaçtım Sevgilerr.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık aldım bir tane..

Canım seni mimledim:)

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm nefis olmuş pazar kahvaltısınada çok yakışır
ellerine sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...