8 Haziran 2009 Pazartesi

Kabak Karnıyarık

Hafta sonunu sınav sitresiyle geçirdik....cumartesi günü
yiğenim Furkanla birlikteydik...pazar günü ise oğlum Mehmet Canla birlikteydik...
çocuklar sınava girdiğinde tüm Anne Babalar çocuklardan daha fazla heyecanlıydı..tabikii bunların içinde bizlerde vardık..
Rabbim çocuklarımızın hakkında hayırlısını versin inşallah...
Bu hafta okul bitiyor...artık herkes tatil pilanı falan yapmaya başladı..
Bizde bu sene uzuuunn bir tatil yapabiliriz..
malum bu sene memlekete gideceğiz...nasip olursa ramazanıda memlekette geçirmeyii düşünüyorum...tabiikii bu sadece benim fikrim..eşim neder bilemiyorum
neyse hele temmuzun 15 bii gelsin...çünküü Fransadan eşimin
amcasının oğlu ailesiyle birlikte Türkiyeye geliyorlar..
1 haftasını bizimle birlikte geçirecekler inşallah...
neyse geçelim tarifimize...
süper birr lezzet çıktı ortaya kesinlikle tavsiye ediyorum
malzeme:
6 tane kabak
300 gr orta yağlı kıyma
3 tane kuru beyaz soğan
1 yemek kaşığı domates salçası
yarım demet maydanoz
4 diş sarımsak
4 tane domates
tuz,karabiber,kırmızıbiber,sıvı yağ
yapılışı:
kabakları soyup bol kızgın yağda kızartıyoruz..
kıymayı kavurup....ince ince doğradığımız soğanları katıp üzerine
biraz sıvı yağ gezdirip,baharatlarını ekleyip kavurmaya devam edelim..
kızarttığımız kabakların ortasını açalım..içlerine kavurduğumuz kıymayı paylaştıralım...kabakları derin bir tepsiye dizelim...
domatesleri ve sarımsağı robottan geçirip
baharatlarını ekleyip ateşte kaynamaya bırakalım..kaynayınca
sosu kabakların üzerine gezdirelim...önceden ısıtılmış 200%
fırında pişirelim...fırından çıkan kabakları servis tabağına aldığımızda
ben üzerine dereotlu yoğurt hazırladım..Afiyetler olsun.. çokta güzel oldu...kesinlikle deneyiniz derim...
şimdilik bu kadar...tekrar görüşmek üzere
Allaha Emanet Olunuz...

2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Harika bir görüntü ellerinize sağlık...
Bu arada çocukların emeklerini rabbim boşa çıkartmaz inşlh...

akasyakokusu dedi ki...

canım Rabbim cümle çocuklarımıza zihin açıklığı versin..yollarıda talihleride açık olsun..amin..
kabağa gelince dolapta dört tane var inan..dışı kara olanı seçerim..daha lezizdir..bazen bütün dolma yaparım tek kendim için..tostta bile yaparım her şekle sokarım..evdekiler cık cık der ama:) tadından mahrumlar niye sevmezlerki bilmem...
eline sağlık ben bunuda alayım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...