16 Şubat 2008 Cumartesi

ÇİKOLATALI TOP KEK

Ohbeee.. şükür kavuşturana.
Baya yoğun geçen bir haftandan sonra,tekrar burdayım.yoğun dedim çünkü
tekrar hala oldum. çook çok mutluyum.
neyse bebişimizin resimlerini bir kaç gün sonra çekip ekliyeceğim.
bende şuanda kahve eşliğinde yazımı yazıyorum
vee dışarda inanılmaz bir karyağışı var kar yağışını seyradiyorum..
gelelim tarifimize
malzeme
3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağından 1 parmak eksik sıvı yağ
2 su bardağı un
1 kabartma tozu
1 paket vanilya
3 çorba kaşığı kakao
1 paket bitter çikolata
YAPILIŞI
Yumurtay, şekeri vanilyayı krema haline gelene kadar mikserle çırpalım.
süt, sıvı yağ ve kakaoyu ekleyip birazdaha mikserle karıştıralım.
2 su bardağı unumuzu ve 1 paket kabartma tozunu elekten geçirelim
hamura ilave edelim.
unu ilave ettiğimiz için tahta kaşıkla bi güzel karıştıralım.
mufin kalıplarına kaşıkla dökelim, 1 paket bitter çikolatayı
kaç tane mufin kalıbınız varsa sayısına göre bütün parçalara ayırın.
ve çikolata parçalarını kek hamurumuzun içine patıralım.
verdiğim ölçüden 10 tane kekimiz çıktı.
önceden ısıtılmış 170% fırında 30 dakika pişirelim.
fırından çıkarınca ben bide üzerine alpella çikolata sürdüm.
Afiyetler olsun arkadaşlar....

1 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım ne mutlu sana hala oldun demek:)
Rabbim hayırlı evlat etsin inşallah.

Topkek harika görünüyor,ellerine sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...